Wednesday, July 25, 2012

Salam Perkenalan..

ASSALAMUALAIKUM semua....

alhamdulillah ni 1st entry untuk blog ni....
saya dah ada blog tpi saya kena 1 lagi blog sebab tuntutan untuk melengkapi tugasan asgmnt saya....
saya akan cuba sebaiknya dalam memajukan blog baru saya ni.....
ni blog saya yang 1 lagi.....tak de apa pun..sekadar tempat meluahkan perasaan saya...
itu je....
rajin-rajin follow ye blog-blog saya...hehheheheheh
http://ungkushah.blogspot.com/

BLOG ini dibina berkaitan dengan mata pelajaran yang saya ajar disekolah...
maksudnya berkaitan dengan PENDIDIKAN PEMULIHAN.....
mata pelajaran yang paling best tau.....
mengajar pon bukan ramai murid.....
kalu rezeki baik...dapat sorang ja budak....
hehehehhe....
tapi sebaliknya.....
memerlukan pengorbanan untuk memastikan mereka berjaya seperti murid yang lain...
tanggungjawab guru pemulihan a.k.a SAYA a.k.a CEGU MUHAMMAD a.k.a CM la tu amat berat....
jauh di sudut hati untuk melihat anak bangsa tercicir...
selagi usaha keringat ini ada...
SAYA akan cuba sebaiknya untuk membantu....

sekarang ini SAYA a.k.a. CM masih menuntut di IPG KAMPUS PENDIDIKAN TEKNIK, kola lumpur...
CM berasal dari penang...pasemboq bak hang.....
hahhahaha......
sekarang ni CM dh 5 tahun di kuala lumpur.....
tinggal sisa-sisa ja nak habis belajar.....
INSYALLAH hujung tahun ni CM abis la belajar....
hehehehhe......
ALHAMDULILLAH penat lelah selama ni harapnya berbuahkan HASIL yang baik....
heeeeeee.......

ni gambo CM ngan budak kelas....heheheh...

lepas ni entry CM akan berkaitan dengan PENDIDIKAN PEMULIHAN...
boleh la sape-sapa berkongsi bahan dan bertukar pendapat...
orang kata ilmu ni baik dikongsi...
hehheheheheh.....
ok la.....nanti CM update ye....
tunggu...


No comments:

Post a Comment